24 Eylül 2010 Cuma

Kuzenlerle gezmeler

Annemler 9, babamlar 6 kardeş, kuzenlerim, onların çocukları derken sülalemiz oldukça kalabalık. Yukarıda gördükleriniz yalnızca teyzelerimin çocuk ve torunlarının bir kısmı :) Bir kısmı almanyada yaşadığından yalnızca yazları buluşabiliyoruz ve buluşunca da bol bol geziyoruz. Bu sene grupta benim sıpa ve Dila ile birlikte 2 bebek olmasına rağmen gece gezmelerimizden hiç ödün vermedik :) Daha önce yazmıştım bütün konserlere gittik, ayrıca haftasonları bara da gittik. İki bebek arabasıyla içeri giremeyeceğimiz için bahçede oturduk ama olsun sonuçta ordaydık :)
Çeşitli nedenlerle site sınırlarından dışarı çıkamadığımız akşamlarda da eğlenmekten geri durmadık. Önce evde şarap gecesi yaptık, bebeklerin biri odasında, biri koltukta uyudu biz balkonda yedik, içtik, güldük.
Bu da kesmeyince 400 basamağı 2 bebek arabasıyla inmeyi göze alıp yanımıza tüm malzemelerimizide alarak bu sefer deniz kenarında şarap gecesi yaptık. Bebekler arabalarında uyurken biz mum ışında mehtabı seyrederek şaraplarımızı içtik.

Bu yılda geleneksel balık akşamımızı yaptık. Resimde tam anlaşılmasada masada 15 kişiyiz :)

Anne tarafı ve baba tarafından kuzenler facebook sayesinde kaynaşınca teyzemizin kızlarıyla amcamızın kızının evine gittik. Kendisi bizi mükellef bir sofra ve güleryüzüyle ağırladı.

Siteden sıkılınca kendimizi İstanbul'a attık bu sefer İstanbul ve çevresinde gezilerimize başladık.

İstanbul'daki kuzenlerimizle de buluşup çeteyi tamamladık :)

Türkiyeye gelmişken adaya gitmeden dönmem diyen kuzenlerimizle Büyükadaya ayak bastık. Haftaiçi bir akşam gittik, akşam yemeği yeyip, kahve dünyasında kahve içip son vapurla döndük.

Böylece 6 haftalık tatilde göz açayıp kapayıncaya kadar bitmiş oldu. Tatillerin başlangıcı çok güzel ohh ne güzel daha çok var diye düşünüyorsun ama sonu hep hüzünlü oluyor. Her güzel şeyin bir sonu oluyor, zaten kısa olduğu için bu kadar güzel oluyor :) Seneye yepyeni maceralarımızla karşınızda olmak ümidiyle :)