1 Ağustos 2011 Pazartesi

2011 Tatil Anılarımız...

Poyraz uyuduğu anlar hariç arabada durmayı pek sevmiyor ağlıyor, zırlıyor beni sinir ediyor bu yüzden bu sene uzak bir yere özellikle de çok sevmemize rağmen Çeşmeye gitmemeye karar vermiştik. Yıllık iznimin ilk 11 gününde Poyraz’la birlikte yazlıkta kaldık. Ablamlar da aynı anda izne çıktığından ve aynı sitede diğer kuzenlerimde olduğundan cümbür cemaat tatil yaptık. Poyraz için ortam süperdi ama biz çok yorulduk , devamlı koştuğu ve düştüğü için genelde yara bere dolu geçti tatili. Yazlık Silivri’de ve deniz pek temiz değil bu yüzden her gün havuza girdik, bizimki havuza girince çıkmak bilmeyen çocuklardan. Zaten havuzda değilse onu dışarıda zapt etmek çok zor devamlı koşuyor ve hep havuza atlamaya çalışıyordu çoğu zaman 3-4 kişi peşinde koştuk beyefendinin.
Silivri merkeze doğru kum plajı olan birkaç beach club var bir gün hep beraber kahvaltıya gittik. İğde ağacının gölgesinde çoluk çocuk kahvaltımızı ettik.

Kum plajdan denize soktum bizimkini ve hayatımda ilk defa denizde uyuyan çocuk gördüm J Bunu simidine koydum suyun üzerinde döndürüyordum daha uyku saatine de vardı baktım sesi soluğu çıkmıyor meğer çocuk uyuyakalmış suyun üzerinde, çok komik ve tatlıydı J
Poyraz’ın bir sürü ama bir sürü arkadaşı oldu yazlıkta özelliklede kendinden büyüklerle çok iyi anlaşıyor bizim sıpa. En yakın arkadaşı yan komşumuzun 6 yaşındaki kızı Sena, istanbula döndük hala “nena, nena” diye sayıklıyor. Parkta gördüğü kızları Sena sanıyor. Sena’da çok tatlı bir şey acayip ablalık yapıyor. Her gün öğlen uykusuna kadar ve her akşam yemeğinden sonra uykuya kadar bahçede beraber oynadılar.
Hemen giriş katında oturan Demir bizimkinden birkaç ay büyük bunlar kanka oldu her sabah beraber takılıyorlar. Demir sarılmayı acayip seven bizimki ise acayip gıcık olan bir tip Demir buna sarılmak istiyor bizimki sarılmasına gıcık oluyor her ikisi de ağlamaya başlıyor bu sarılma – sarılmama kavgaları dışında gayet iyi anlaşıyorlar. Ağaca taktığımız basket potasıyla basket oynuyorlar , top oynuyorlar, evin hemen yanındaki parka gidiyorlar, Kont ve Charlie (Dont ve darli diyerek) ile oynuyorlar. Bahçe hortumuyla su savaşı yapıyorlar yalnız bunların savaşı hortumu kapmak üzerine hortumu kapan kendini baştan aşağı yıkıyor çok komikler J Birde Merve ablası var ki Poyraz’a ve sitedeki diğer tüm bebeklere hasta akşamları ve denize inersek onunla ve kuzeni Fatih’le takılıyorlar. Demir ve Merve’yle resmi bilgisayarda yok ama Fatih abisiyle oynarken bir resmini çekmişim.

Birde bizim kuzenlerin çocukları var en sevdiği Yiğit abisi – yiit yiit diye bağırıyor ve onunla oynamayı çok seviyor. Ceren ablasına Beren diyor "aa beren geldi" diyor J
 Beraber deniz bisikletine bindik, deniz bisikletimiz ipe takıldı , ablam kendini feda edip suya atladı ama su derinmiş bizi kurtaramadı sonra tesadüfe bakın ki POYRAZ 34 isimli bir motor gelip bizi kurtardı J Tatilimiz kalabalık, olaylı ve şenlikli geçti.