19 Ocak 2012 Perşembe

İlk uzun ayrılığımız...

Daha önce Poyraz'dan ayrı birkaç gece geçirdim, ayrı ayrı zamanlarda 3 defa teyzeleriyle kaldı. İlk defa toplam 5 gece ayrı kaldık. İş için Dubaiye gittim ve ilk uzun ayrılığımızı yaşamış olduk. Gitmeden bir gece önce bavulumu hazırlarken ona uzun uzun uçağa bineceğimi başka bir ülkeye gideceğimi ama işim biter bitmez hemen geri geleceğimi anlattım. Uzun bir süre bende gelicem diye diretti , sende gelirsen baban yalnız kalır çok üzülür dedim kendisi babasını benden çok sever kıyamadı babasına :)) birde tabii bavulu oyuncaklarla doldurucam diye kandırdım itiraf ediyorum. Cuma sabahı onu uyandırmadan öptüm ve o akşam Dubaiye uçtuk. Zaten haftasonuna denk geldiğinden Cuma,Cumartesi ve Pazar geceleri annemde kaldı. Teyzeleri ve dayısı onu çok güzel eğlendirmişler. Yeni oyuncaklar kitaplar alıp oyalamışlar. 2 gece babasıyla evde yalnız kaldı o zaman da gene huysuzluk yapmamış. Ordayken telefonla konuşmaya çalıştım ama henüz telefonla konuşma konseptini anlamıyor telefonu kulağına götürmek yerine yere koyup öyle konuşuyor :))

İş için olduğundan insan mecburen katlanıyor ama sanırım tatil için vs. bu kadar uzun bırakamam bir daha, çok ama çok özledim kuzumu. O da uçak sesi duyduğunda cama gidip anne uçakla gelecek demiş birkaç kere akıllı bıdığım benim. Dün sabah 9a doğru eve geldim uykulu gözlerle kapıyı açtı ve beni gördüğüne çoook sevindi bol bol öpüşüp koklaştık. Birkaç saat çok tatlıydı fakat sonradan çok huysuzluk yaptı sanki gittiğim için beni cezalandırmak ister gibi bütün gün huysuzluk yaptı. Akşama kadar dibimden ayrılmadı bir duş bile aldırmadı uyuyana kadar sanırım tekrar gideceğimden korktu bütün gün dibi dibe takıldık kuzumla. Akşam babası geldiğinde bak baba annem geldi deyip durdu :)
İlk uzun ayrılığımızı da yaşamış olduk yavrumla. Allah başka nedenlerle ayrılık yaşatmasın...