1 Eylül 2012 Cumartesi

Poyraz Butik Otel - Marmara Ereğlisi

Geçen yaz keşfedip bir haftasonu geçirdiğimiz Poyraz Butik Otel'e bu yazda gittik. Geçen sene çok beğendiğimizden birçok arkadaşımıza tavsiye ettim ve gidenlerde genelde memnun kaldı. Bu yaz uzun bir Ege tatili yaptık ama öncesinde bir haftasonu deniz kaçamağı yapmak için gene kendimizi bu küçük şirin otele attık. Geçen senede kaldığımız muhteşem deniz manzaralı odamıza yerleştik.
Poyraz butik otel 6 odalı, küçük ama çok şirin bir yer. Kristin ve eşi Serdar Bey işletiyor. Geçen sene hizmete giren bu güzel otel denize sıfır. Poyraz'dan sonraki en büyük kriterlerimden biri denizin sığdan  başlaması zira bizimki denize kendisi yürüyerek girmeyi çok seviyor. Buranın denizide aynen öyle, Poyraz içinde rahatlıkla yürüyebiliyor.

Marmara Ereğlisi , Silivrideki yazlığımıza yarım saat uzaklıkta, çocukluğumdan beri Silivriye gideriz yazları ama son yıllarda deniz pis diye denize girmez olduk. Buranın denizi ise ilginç bir şekilde temiz görünüyor. Ölçümlerini bilemem tabii ama en azından bizim yazlığın denizi gibi kokmuyor , biz 2 yazdır Poyrazıda sokuyoruz kendimizde giriyoruz.

Poyraz bütün tatil boyunca kurulu saat gibi saat 9'da kalktı ben Pazar sabahı ondan 1 saat önce kalkıp denize girdim. İşte bu harika denize girdim denizde bir tek orta yaşlı Rus bir çift, Kristin ve ben vardık. İnsan burda yaşayıp her sabah bu denize girerek yaşasa yaşlanmaz bence :)

Zaten Poyraz otelde ev gibi en üst katında Demirci çifti kendileri yaşıyor alttaki 2 katta ise misafirler.
İşte bizim odada orta kattaki büyük balkonlu oda :)

Denize girmek dışında otelin bahçesinde de keyifle vakit geçirebilirsiniz. Bu yıl bahçe biraz değişmiş daha da hoş olmuş. Bahçede çocuklar rahatça koşturabilir, top oynayabilir. Hamakta sallanıp keyif çatabilirsiniz.

Poyraz otel normalde oda kahvaltı (bu yılki tek eleştirim kahvaltının biraz yetersiz olduğu yönünde yani çeşit olarak değil ama miktar olarak yeterli değildi) hizmet veriyor fakat akşamları özellike Cumartesileri bahçede barbekü partisi yapıyorlar. Çok ilginç bir barbekü mekanizmasıyla Serdar Bey çok güzel etler pişiriyor. Bütün gün denizde acıkan Poyraz kuzusu bayıla bayıla yedi hepsinden :)
Öğlen yemekleri içinse Poyraz Cafeden aperatifler var yada kendiniz yanınızda birşeyler götürebilirsiniz. Ayrıca Marmara Ereğlisinin merkezide otele çok yakın dilerseniz oraya gidip yiyebilirsiniz. Hem İstanbul'a çok yakın hem denizi güzel , hem otel güzel olduğu için 2 senedir tercih ediyoruz ve bundan sonra her sene gideriz. Tavsiye ettiğim arkadaşlarımda otelle ilgili çok soru sorduğundan bu yazıyı yazma gereği duydum, soruları toptan cevaplamak adına :)

Oda fiyatları 2 kişi Oda+Kahvaltı 110-130 TL arasında değişiyor. Başka sorusu olanlar Kristin hanıma (harika Türkçe konuşuyor) yada Serdar Bey'e ulaşabilir.

POYRAZ BUTİK OTEL
Baglarderesi Mevkii, Kumsal sokak, yeni Camii karsisi, Sahil Marmara Ereğlisi / Tekirdağ
Email: tineontour@googlemail.com
Website: www.poyrazbutikotel.com
Telefon: 0 282 613 15 59
Cep Tel: 0 534 342 99 55

1 yorum:

1. Poyraz otelde bu yaz apartini tutup konakladik.ilk once ailemiz ile muhtesem bir tatil bizi bekliyor diye dusunduk ama serdar bey in sonrasinda hergun yaptigi uyarilar bizi fazlasi ile rahatsiz etti. Ilk olarak esi ile yanimizda 12 yasinda bir cocuk olacagini bildirip ona gore bir odeme konustuktan sonra geldigimiz gun ekstra ucret istenmesi, odada amerikan mutfakdaki masada kulluk bulunmasi ve iceride bir uyari yazisi olmadigi halde sigara icelmemesi konusunda bir aksam odamiza gelip uyari yapilmasi, mangalin yeri gosterilip kullanabilirsiniz denildikten sonra bulundugu yerde kullanildi diye uyari yapilmasi, sezlonglarin %70 i bos iken bes kisilik ucret odememize ragmen iki sezlong kullananilirsiniz diye bosaltirilmasi, giris cikis saatleri hakkinda kiralama gunu konusulmayip ilk defa erken gelen bizmisiz diye imali konusmalar. Sanirim yeni olmasindan kaynaklanan bu problemler zaman icerisinde cozume kavusacaktir.yinede tatilin her hali guzeldir diye kendimizi tatmin ediyoruz.bence herseyi bastan konusun:)
    Bu arada esi ve kizi dunyanin en tatli insanlari ve bence isletme gorevi kendilerine verilmeli.onlarin guleryuzu tatilin en keyifli yonlerinden biriydi.deniz muhtesem kaldigimiz apart cok guzel ve cok sakin.bunlarida goz ardi edemem:)