30 Ocak 2013 Çarşamba

Beyoğlunda bir gün..

Beyoğlunu ortaokul yıllarımdan beri çok severim. İstiklal’de sıkılmadan bütün bir günümü geçirebilirim. Poyraz hayatımıza girdiğinden beri eskisi kadar sık gidemez olduk onun için şimdi daha kıymetli geliyor. Bir Pazar günümüzü Beyoğlu’na ayırdık, güne Gezi Pastanesinde kahvaltıyla başladık. Burayı oldum olası çok severim, yıllar geçsede değişmeyen çok hoş bir mekan. Yan masamızda İlber Ortaylı ile kahvaltı etmekde ayrıca güzel oldu.

Kahvaltıdan sonra İstiklal’e çıktık, Poyraz’la daha önce de geldik buraya ama artık büyüdüğü için bazı şeyleri daha iyi anlamaya ve zevk almaya başladı. Trafik olmayan sokakta gönlünce yürümek, meydandaki kuşlara yem vermek, etrafta koşturup durmak, tramvayı seyretmek hoşuna gitti.

İstiklal’den aşağı doğru yürürken gene tarihi bir lezzet durağı olan Ali Muhittin Hacı Bekir’de durduk, dükkandan içeri girdik ve Poyraz çıldırdı :)

Hayataında ilk defa bu kadar şekeri bir arada görünce önce ne istediğine karar veremedi, sonra hepsini minik parmaklarıyla tek tek gösterip bundan da istiyorum anne, bundan, şundan, bide bundan diye sipariş vermeye başladı :) Tabii ki sadece bir çeşit ve çok az miktarda şeker aldık ama hepsini incelemek bile hoşuna gitti.

Vakit öğlene yaklaşırken dostlarımızla buluştuk ve çocuklara öğlen yemeği yedirmek için Saray’da mola verdik. Aslı 20 yıllık arkadaşım, eşi Kaan ve minik Ege ile sohbet ederek kahvelerimizi içtik. Poyraz kendinden 1 yaş küçük Ege’yi görünce abi moduna girdi , çok güzel oynadı Ege’yle J 1 sene sonra Ege iyice konuşmaya başlayınca ,çok iyi arkadaş olabilir bu ikisi.

İstiklal’de iki bebek arabasıyla dolaşmaya devam ettik, meşhur kilisede mola verdik. Minik adamlar önde, biz arkalarında yürüdük.

Beyoğlundan Galata’ya kadar yürüyüp Galata Kulesini gezdik, tekrar yemek yedik derken akşamı ettik. Çocuklar da pek huysuzluk yapmayarak bize güzel bir gün geçirttiler. Beyoğlunda o kadar güzel restoran, cafe var ki değil bir gün birçok günü sabahtan akşama gezerek ve sıkılmadan geçirebilirsiniz..